SC Ruisranteet etsii uusia pelaajia

Laji on salibandy, joukkueen kotipaikka on Helsinki ja pelattava sarja III -divari. Joukkueeseen kuuluu 46 jäsentä ja kalenterissa on 46 tulevaa treeniä tai peliä.

SC Ruisranteet ykkönen etsii uusia pelaajia kaudelle 2024-25!

Etsimme vielä muutamaa kenttäpelaajaa vahvistamaan joukkuettamme.
Viime kaudet olemme sitkeästi seilanneet 3-4 divarin välillä. Tavoitteena ensi kaudeksi 4-divariin on n. 17+2 sitoutunut miehistö ja nousu kolmoseen. Seura on hyvin hoidettu ja organisoitu ja treenaamme kaksi kertaa viikossa (AC Kaarela / Myllypuro) yhdessä seuran kakkosjoukkueen (3-div.) kanssa. Jaettu treenivuoro mahdollistaa kovatempoisemmat treeni sekä matalamman kausimaksun (n. 500€/kausi).

Seuralla on treenivuoro AC-Kaarelassa läpi kesän maanantaisin 20-21. Tule rohkeasti pelailemaan ja haistelemaan joukkueen tunnelmaa. Kesän pelailun jälkeen polkaisemme virallisesti treenikauden käyntiin elokuun puolivälissä!

Yhteydenotot kaikissa medioissa tai joukkueen JoJo Jaakko Virkkilä (email: jaakkis(miuku)hotmail(piste)com, Puh 0503950530)

Tervetuloa joukkueeseen. Näitä joukkuesivuja on viimeksi käytetty alle minuutti sitten. Lisätietoja joukkueen kotisivulta. Joukkueeseen liittyminen vaatii salasanan. Saat salasanan managerilta tai valmentajalta. Oletko pelaaja? Liity joukkueeseen!
  Lisää joukkueiden pelaajahakuja pelaajapörssissä.